Reklama zewnętrzna

Reklama zewnętrzna

Reklama zewnętrzna to skuteczna forma marketingu i jak sama nazwa wskazuje, to dobrze znana forma marketingu, która jest umieszczana w miejscach innych niż miejsce zamieszkania konsumenta, w celu dotarcia do jak największej liczby konsumentów, którzy nie są w domu. Może być samodzielną lub wspierającą formą reklamy, czyli pojawiać się również w innych mediach.

Reklama zewnętrzna to format skierowany do tych, którzy większość czasu spędzają w ruchu, w samochodzie lub w innych środkach komunikacji. Widzi się ją w drodze do pracy, szkoły lub na zakupy. Działa naprawdę dobrze, ponieważ przypomina ci o sobie za każdym razem, gdy go oglądasz. Reklama zewnętrzna może przybierać różne formy.

Billboard

Są to tablice, na których eksponowane są plakaty reklamowe. Można je stawiać na budynkach, w centrach miast, przy głównych drogach. Mogą też być niezależne. W ten sposób często reklamowane są duże supermarkety, kina i inne lokale. Billboardy są często oświetlane, aby były lepiej widoczne nawet w nocy. Mogą występować w różnych rozmiarach, ale najpopularniejsze to 12 lub 18 metrów kwadratowych.

Plakat reklamowy

Reklama zewnętrzna
Reklama zewnętrzna

To jedna z najprostszych form reklamy zewnętrznej. Często umieszczane są na słupach ogłoszeniowych, drzwiach i tablicach ogłoszeniowych. Można na nim zastosować różne formy graficzne, może być w kolorze lub może być wykonany w technice czarno-białej.

Citylight (światło uliczne)

Jest to podświetlany panel reklamowy. Może być stosowana samodzielnie lub montowana w wiatach przystankowych i latarniach ulicznych. Stosowany jest w miejscach, gdzie wciąż przebywa dużo ludzi, np. na dworcach kolejowych.

Baner

To jest reklama wydrukowana na kawałku materiału. Można zawiesić na płotach, ogrodzeniach, rusztowaniach. Jest zabezpieczony oczkami. Wiszą przez długi czas, ponieważ są odporne na blaknięcie i warunki atmosferyczne.

Światła neonowe

Są to kolorowe reklamy świetlne z tekstem. Zazwyczaj umieszcza się je na drzwiach i oknach konkretnego obiektu. Można je spotkać w sklepach, placówkach usługowych, przychodniach lekarskich. Neony mogą być statyczne, ale słowa mogą się zmieniać, znikać i pojawiać ponownie.

Skarbiec reklam

Sejfy to podświetlane reklamy umieszczane na dachu kiosku, sklepu lub punktu usługowego. Ich wysokość jest idealna dla ludzkiego oka, dlatego są bardzo popularne i często używane.

Nośniki wizji i światła

Są to często stosowane techniki, które mocno przykuwają uwagę odbiorcy. Można je zobaczyć z dużej odległości o każdej porze dnia i nocy. Są dynamiczne, a obrazy zmieniają się i migoczą. Są kolorowe, żywe i nawiązują do nowoczesności. Reklamuj w ten sposób produkty, z których najczęściej korzystają młodzi, aktywni odbiorcy.

Reklamy mobilne

Są to reklamy, które nieustannie się poruszają, jak platforma ciągnięta przez samochód. Są bardzo skuteczne, ponieważ są widoczne w każdym punkcie ruchu kierowcy. Często w ten sposób reklamowane są sklepy lub inne lokale, np. informuję o nowych obiektach lub reklamuję w ten sposób produkty. Kolejną metodą reklamy mobilnej jest oklejanie samochodów. Możesz umieścić na nim logo swojej firmy reklamowej, tekst lub zdjęcia produktów. Często oklejane auto jest nietuzinkowej marki, może być zabytkowe lub luksusowe.

Reklama pneumatyczna

To tak zwana dmuchana reklama. Jest to bardzo wygodna forma, ponieważ jest lekka i łatwa w montażu i przechowywaniu. Ten rodzaj reklamy jest używany doraźnie i jest najczęściej używany przy dużych imprezach i koncertach. Może to być namiot, balon, dowolny kształt. Oświetlenie jest dostępne na życzenie.

Reklama wielkoformatowa

To bardzo duża forma reklamy, często zajmująca całą ścianę budynku, często przekraczająca 100 metrów kwadratowych powierzchni. Często jest również umieszczany na rusztowaniach podczas remontów. Może być wykonany z siatki winylowej lub materiału nieprzezroczystego.

Reklama środowiskowa

To rzadko stosowana, ale skuteczna forma reklamy. Polega ona na wykorzystaniu trójwymiarowych form, np. na oklejaniu budynków czy samochodów. Ma za zadanie zainteresować, zaskoczyć i zwrócić uwagę odbiorcy na produkt lub kwestię, która często budzi kontrowersje. Jest często używany podczas imprez towarzyskich.

Reklama zewnętrzna ma wiele zalet. Po pierwsze, dociera do szerokiego grona odbiorców. Oglądają go wszyscy, bez względu na wiek, wykształcenie, płeć. Częstotliwość oglądania sprawia, że ​​zapada w pamięć, dzięki czemu produkty promocyjne są zapamiętywane, a następnie kupowane. Tego typu reklama może być używana przez długi czas i może być umieszczana w różnych pozycjach. Są stosunkowo tanie, a koszt ich umieszczenia szybko się zwraca. Wielu reklamodawców coraz chętniej korzysta z tej formy reklamy. Dobrze sprawdza się w połączeniu z innymi formami reklamy, np. internetowymi, ponieważ pozwala zainteresowanym klientom dowiedzieć się więcej o reklamowanym produkcie. Jej wadą może być to, że odbiorca nie ma czasu na dokładne zapoznanie się z reklamą. Często ogląda go stojąc na światłach lub przejeżdżając obok. Reklamy zewnętrzne są produkowane przez wyspecjalizowane firmy reklamowe.